Dvogredna mosna dizalica DMD 2 x 3,2 t / 14,99 m

NAZIV PROJEKTA: Dvogredna mosna dizalica DMD 2 x 3,2 t / 14,99 m

 

INVESTITOR: Mick d.o.o.

 

LOKACIJA: Stupnik

 

GODINA PROIZVODNJE: 2012.

 

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:

  • maksimalna nosivost dizalice: 2 x 3,2 t
  • raspon mosta: 14,99 m
  • visina dizanja kuka: 7,03 m
  • maksimalna visina dizanja magneta: 5,5 m
  • brzina dizanja tereta: 1,2/3/4,5/6 m/min
  • brzina vožnje voznog vitla: 5/10/15/20 m/min
  • brzina vožnje mosta: 5/20/35/50 m/min

 

TEHNIČKI OPIS:

Za potrebe investitora izrađen je projekt ugradnje dvogredne mosne dizalice  nosivosti 2 x 3,2 t, raspona mosta 14,99 m, i visine dizanja kuka cca 7 m. Dizalica je izrađena za potrebe investitora Mick d.o.o., a ugrađena je na kransku stazu unutar skladišne hale investitora u Donjem Stupniku u blizini Zagreba. Skladište je predviđeno za prihvat, skladištenje i otpremu čeličnih materijala, kao što su: svežnjevi čeličnih cijevi i profila, paketi limova i svitci limova (coilsevi).

 

Sve radne kretnje dizalice, a to su: spuštanje/dizanje tereta, vožnja mosta i voznog vitla, su na električni pogon. Dizalica je opremljena sa umjerenom elektronskom vagom za vaganje tereta kojeg podignu elektromagneti sa mogućnošću vaganja tereta u rasponu od 40 do 4000 kg.

 

Dizalicom se upravlja putem daljinskog radio upravljačkog bloka, a kao rezervno upravljanje u slučaju nužde je ugrađen kabelski upravljački blok koji se spaja preko konektora na elektroormaru dizalice.

 

Dizalica se u osnovi sastoji iz slijedećih dijelova:

  • čelične konstrukcije dizalice,
  • voznog vitla sa dvije užetne dizalice pojedinačne nazivne nosivosti 3,2 t,
  • elektronska vaga,
  • pogonskih mehanizama za vožnju mosta,
  • elektroopreme za napajanje uređaja dizalice električnom energijom i upravljanje.

 

Za manipulaciju sa cijevima i šipkastim materijalom na dizalično vitlo je zavješena nosiva čelična greda sa elektromagnetima nosivosti 3 t.

 

Dizalica je opremljena sa elektronskom vagom koja omogućava dizaličaru vaganje tereta koji se transportira prilikom svakog pojedinog zahvata kod prijema i izdavanja robe.

 

Obzirom na uvjete i učestalost rada, dizalica je svrstana u III. pogonski razred, što približno odgovara grupi M6 prema ISO 4301/1 (ili grupa 3m po FEM 1.001), za mehanizme.

 

Elektrooprema voznog vitla sastoji se iz:

  • pogonskih elektromotora dizaličnih mehanizama s kočnicom,
  • elektromotora za vožnju voznog vitla,
  • upravljačkog ormara za napajanje i upravljanje dizalicama,
  • upravljačkog ormara za napajanje i upravljanje pogonom voznog vitla, elektromagnetske grede i elektronske vage,
  • kočionih otpornika motornih pogona na vitlu,
  • opružnog kabelskog bubnja za napajanje elektromagnetske grede,
  • napojnih i upravljačkih kabela na voznom vitlu.

 

Na voznom vitlu smještena je oprema elektronske vage, koja se sastoji iz:

  • četiri mjerne sonde koje su ugrađene između donjeg i gornjeg nosivog okvira voznog vitla,
  • mjernog ormarića sa mjernim instrumentom IMK-TR, razred (III),
  • modula za dvosmjerni bežični prijenos podataka na matrični printer koji je postavljen na prikladno mjesto u hali,
  • kabelska instalacija na vitlu.