Viseća mosna dizalica VMD 500 kg / 5 m

NAZIV PROJEKTA: Viseća mosna dizalica VMD 500 kg / 5 m

 

INVESTITOR: Formator d.o.o.

 

LOKACIJA: Kukuljanovo

 

GODINA PROIZVODNJE: 2018.

 

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:

  • maksimalna nosivost: 500 kg
  • raspon mosta: 5 m
  • visina dizanja: 3,28 m
  • brzina dizanja tereta: 7,6/1,3 m/min
  • brzina vožnje vitla: ručno                                                                                  
  • brzina vožnje mosta: ručno                                                                               

 

TEHNIČKI OPIS:

Za potrebe investitora, tvrtku Formator d.o.o., izrađen je projekt viseće jednogredne mosne dizalice.

 

Maksimalne nosivosti dizalica iznosi 500 kg, raspon mosta dizalice iznosi 5 m, a maksimalna visina dizanja dizalice iznosi 3,28 m. Dizalica je montirana na kransku stazu u proizvodnoj hali tvrtke na Kukuljanovu.

 

Radna kretnja dizanja i spuštanja tereta izvedena je u dvije brzine, dok se radne kretnje vožnje vitla  i vožnje mosta izvode ručno potezanjem kuke ili tereta ovješenog o kuku.

 

Upravljanje pogonom dizanja i spuštanja upravlja se putem ovjesnog kabelskog upravljačkog bloka sa sniženim naponom.

 

Viseća jednogredna mosna dizalica VMD 500 kg /  5 m spada u M6 pogonsku klasu prema ISO standardu.

 

Jednogredne mosne dizalice sastoje se od:

  • čelične konstrukcije, koja se sastoji od:
    • glavnog nosača dizalica proizvedenog iz HEB profila,
    • bočnih nosača,
  • voznog vitla nosivosti 500 kg,
  • elektroopreme.

 

Elektrooprema dizalice sastoji se iz:

  • pogonskog elektromotora dizaličnog mehanizma s kočnicom,
  • elektromotora s kočnicom za vožnju voznog vitla,
  • dva elektromotora s kočnicom za vožnju mosta,
  • upravljačkog ormara,
  • krajnjih sklopki za isključivanje pogona dizanja, pogona vožnje vitla i pogona vožnje mosta,
  • kabelskog upravljačkog tipkala sa sniženim naponom,
  • glavne sklopke, te
  • napojnih i upravljačkih kabela u sklopu same dizalice.

 

Na glavnom nosaču nalaze se čelični odbojnici za sprječavanje ispadanja vitla sa glavnog nosača. Na krajevima kranske staze, postavljeni su čelični odbojnici kao sigurnost protiv ispadanja dizalice sa staze.