Jednogredne mosne dizalice JMD-EEE 6,3 t / 11,545 m & JMD-EEE 6,3 t / 11,505 m

NAZIV PROJEKTA: Jednogredna mosna dizalica JMD-EEE 6,3 t / 11,545 m &

                                  Jednogredna mosna dizalica JMD-EEE 6,3 t / 11,505 m

 

INVESTITOR: PRO-LIM d.o.o.

 

LOKACIJA: Našice

 

GODINA PROIZVODNJE: 2021.

 

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:

  • maksimalna nosivost dizalice: 6,3 t
  • raspon mosta: 11,545 m / 11,505 m
  • visina dizanja: 4,42 m / 5,42 m
  • brzina dizanja tereta (frekv. reg.): 4,0 - 1,3 m/min
  • brzina vožnje vitla (frekv. reg.): 20 / 5 m/min
  • brzina vožnje mosta (frekv. reg.): 40 - 10 m/min

 

TEHNIČKI OPIS:

Za potrebe investitora, tvrtke PRO-LIM d.o.o., izrađen je projekt dvije jednogredne mosne dizalice, te su iste proizvedene i montirane. Maksimalna nosivost obje dizalice je 6,3 t, a raspon mosta jedne dizalice iznosi 11,545 m, dok je raspon druge dizalice 11,505 m. Visina dizanja dizalice raspona 11,545 m iznosi 4,42 m, dok dizalica raspona 11,505 m ima visinu dizanja 5,42 m. Dizalice su montirane na susjedne paralelne kranske staze u proizvodnoj hali investitora u Našicama.

 

Sve radne kretnje dizalice, a to su: vožnja mosta, ovjesnih kolica te dizanje i spuštanje tereta, su na elektromotorni pogon, a također sva gibanja su izvedena u dvije brzine.

 

Objema dizalicama se upravlja s poda pomoću ovjesnog upravljačkog tipkala sa sniženim naponom, svaki za jednu dizalicu.

 

Obje jednogredne mosne dizalice sastoje se od:

  • čelične konstrukcije, koja se sastoji od:
    • glavnog nosača izvedenog iz HEA profila,
    • bočnih nosača proizvedenog iz pravokutne čelične cijevi, proizvođača MISIA PARANCHI Italija,
  • elektromotornog užetnog voznog vitla proizvođača MISIA PARANCHI Italija, te
  • elektroinstalacije.

 

Elektrooprema obje dizalice sastoji se iz:

  • pogonskog elektromotora dizaličnog mehanizma s kočnicom,
  • elektromotora s kočnicom za vožnju voznog vitla,
  • dva elektromotora s kočnicama za vožnju mosta,
  • upravljačkog ormara,
  • krajnjih sklopki za isključivanje pogona dizanja/spuštanja, pogona vožnje vitla i pogona vožnje mosta,
  • ovjesnog upravljačkog bloka sa sniženim naponom,
  • glavne sklopke, te
  • napojnih i upravljačkih kabela u sklopu same dizalice.

 

Na krajevima kranske staze, postavljeni su čelični odbojnici kao sigurnost protiv ispadanja dizalice sa staze u slučaju zatajenja krajnjih isključivača. Na isti način ograničeno je i kretanje voznog vitla uzduž glavnog nosača dizalice.