Jednogredne mosne dizalice JMD-EEE 6,3 t / 11,545 m & JMD-EEE 6,3 t / 11,505 m
NAZIV PROJEKTA: Jednogredna mosna dizalica JMD-EEE 6,3 t / 11,545 m &
Jednogredna mosna dizalica JMD-EEE 6,3 t / 11,505 m
INVESTITOR: PRO-LIM d.o.o.
LOKACIJA: Našice
GODINA PROIZVODNJE: 2021.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:
- maksimalna nosivost dizalice: 6,3 t
- raspon mosta: 11,545 m / 11,505 m
- visina dizanja: 4,42 m / 5,42 m
- brzina dizanja tereta (frekv. reg.): 4,0 - 1,3 m/min
- brzina vožnje vitla (frekv. reg.): 20 / 5 m/min
- brzina vožnje mosta (frekv. reg.): 40 - 10 m/min
TEHNIČKI OPIS:
Za potrebe investitora, tvrtke PRO-LIM d.o.o., izrađen je projekt dvije jednogredne mosne dizalice, te su iste proizvedene i montirane. Maksimalna nosivost obje dizalice je 6,3 t, a raspon mosta jedne dizalice iznosi 11,545 m, dok je raspon druge dizalice 11,505 m. Visina dizanja dizalice raspona 11,545 m iznosi 4,42 m, dok dizalica raspona 11,505 m ima visinu dizanja 5,42 m. Dizalice su montirane na susjedne paralelne kranske staze u proizvodnoj hali investitora u Našicama.
Sve radne kretnje dizalice, a to su: vožnja mosta, ovjesnih kolica te dizanje i spuštanje tereta, su na elektromotorni pogon, a također sva gibanja su izvedena u dvije brzine.
Objema dizalicama se upravlja s poda pomoću ovjesnog upravljačkog tipkala sa sniženim naponom, svaki za jednu dizalicu.
Obje jednogredne mosne dizalice sastoje se od:
- čelične konstrukcije, koja se sastoji od:
- glavnog nosača izvedenog iz HEA profila,
- bočnih nosača proizvedenog iz pravokutne čelične cijevi, proizvođača MISIA PARANCHI Italija,
- elektromotornog užetnog voznog vitla proizvođača MISIA PARANCHI Italija, te
- elektroinstalacije.
Elektrooprema obje dizalice sastoji se iz:
- pogonskog elektromotora dizaličnog mehanizma s kočnicom,
- elektromotora s kočnicom za vožnju voznog vitla,
- dva elektromotora s kočnicama za vožnju mosta,
- upravljačkog ormara,
- krajnjih sklopki za isključivanje pogona dizanja/spuštanja, pogona vožnje vitla i pogona vožnje mosta,
- ovjesnog upravljačkog bloka sa sniženim naponom,
- glavne sklopke, te
- napojnih i upravljačkih kabela u sklopu same dizalice.
Na krajevima kranske staze, postavljeni su čelični odbojnici kao sigurnost protiv ispadanja dizalice sa staze u slučaju zatajenja krajnjih isključivača. Na isti način ograničeno je i kretanje voznog vitla uzduž glavnog nosača dizalice.