Dvogredna mosna dizalica DMD 20 t / 15,7 m

NAZIV PROJEKTA: Dvogredna mosna dizalica DMD 20 t / 15,7 m

 

INVESTITOR: Adria winch d.o.o.

 

LOKACIJA: Split

 

GODINA PROIZVODNJE: 2014.

 

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:

  • maksimalna nosivost dizalice: 20 t
  • raspon mosta: 15,7 m
  • maksimalna visina dizanja: 7,05 m
  • brzina dizanja tereta (frekv. reg.): 2,5/0,42 m/min
  • brzina vožnje voznog vitla (frekv. reg.): 25/6,3 m/min
  • brzina vožnje mosta (frekv. reg.): 25/6,2 m/min

 

TEHNIČKI OPIS:

Za potrebe investitora izrađen je projekt ugradnje dvogredne mosne dizalice maksimalne nosivosti 20 t, raspona mosta 15,7 m i visine dizanja 7,05 m. Dizalica je montirana u proizvodnoj hali poduzeća Adria winch d.o.o. u Splitu. Sve radne kretnje dizalice, a to su: vožnja mosta, vožnja vitla te dizanje i spuštanje tereta, su pokretane elektromotornim pogonima upravljanim preko frekventnih pretvarača.

 

Dizalica se vozi po kranskim stazama koje su prethodno služile za vožnju dvije dvogredne mosne dizalice nosivosti 20 t (SPB - INŽENJERING) i 5 t (MOSTOVNA).

 

U skladu sa tehnološkim potrebama proizvodnje, u projektnom zadatku je postavljen zahtjev da dizalice po potrebi mogu raditi u paru, kako bi se mogli podizati i transportirati tereti ukupne mase do 40 t. Iz tog razloga dizalica je izprojektirana s identičnim tehničkim karakteristikama kao i postojeća dvogredna mosna dizalica DMD 20t/15,7m koja je izprojektirana, proizvedena i montirana 2012. g.

 

Obzirom na uvjete i učestalost rada, dizalica je svrstana u II. pogonski razred prema HRN M.D1.020, što približno odgovara grupi M5 prema ISO 4301/1 (ili grupa 2m po FEM 1.001), za mehanizme.

 

Elektrooprema dizalice sastoji se iz:

  • elektromotora za pogon dizanja,
  • dva elektromotora za vožnju voznog vitla,
  • dva elektromotora za vožnju mosta,
  • upravljačkog ormara,
  • daljinskog radio upravljača (opcija MASTER-SLAVE daljinskih predajnika),
  • kabelskog upravljačkog tipkala za slučaj nužde,
  • glavne sklopke,
  • sigurnosnih uređaja (krajnjih isključivača i senzora), te
  • napojnih i upravljačkih kabela u sklopu same dizalice.